Sunday, April 27, 2008

Bijak?

Ygmenurutprintah:
Mengapa pisau guillotine tak turun?

Cgusainsygbijak:
Oh! Aku tahu mengapa. Prinsipnya sungguh mudah difahami. Aku guru pakar sains. Mari aku ajar mu sedikit ilmu sains secara percuma. Pisau tak turun kerana geseran. Penyelesaiannya sungguh mudah. Sapukan sedikit gris pada pisau itu. Bukankah aku seorang guru sains yang bijak?

Ygmenurutprintah:
Terima kasih banyak tuan guru pakar yang begitu bijak. Kepakaran tuan tidak boleh dipertikaikan lagi. Aku sungguh bangga menjadi murid yang terakhir tuan. Jasa tuan akan ku ingati selama-lamanya. Bye-bye....

Cgusainsygbijak:
Mengapa murid yang terakhir?

Ygmenurutprintah:
Sekejap lagi tuan akan tahu...oop...tuan tidak akan tahu. Minta maaf tuan, saya hanya menurut perintah.

3 comments:

hsienyun said...

still funny after reading so many times..haha

Thinking Allowed said...

FAQ: Guess why these two guys are having very funny names. Do not sound like French names.
FAQ-Foolishly asked question.

hsienyun said...

Who asked this type of Q? =.=
use head think la...